Založ si blog

kto bude bojovať zanás?

moja dcérka chodí do súkromnej autistickej škôlky. chodí tam len na štyri hodiny.jeden z dôvodu bol že sme sa báli ako zvládne byť bezomňa a druhý dôvod boli financie. dať mesačne viac ako 100e nieje zanedbateľná položka. V škôlke vídam mamičky ktoré vyzerajú ako ja obyčajne ženy ktoré nemajú peniaze na rozdávanie. Vídam kopec mamičiek ktoré pred 12 stoja pred dverami škôlky a idú pre svoje deti. ak si predĺžite materskú resp.ak vám ju posudkový lekár schváli. dostanete okolo 150e mesačne. Mamičky sú odkázané na príjem manžela. Mamičky na materských bojovali aby mali zvýšenú materskú ale čo mi mamičky ktoré musíme ostávať doma lebo stav našich detí nám nedovoľuje ísť do práce a ak áno kto ma dnes zamestná na 4.hodiny? Lekári, zdravotné sestry, učitelia všetci štrajkujú za vyššie platy ale kto bude štrajkovať za nás? Dokedy budú škôlky a školy pre autistov len súkromné? Sú osobitne školy ale ich navštevujú deti z rôznymi diagnózami, ktoré potrebujú každý iný prístup. Nezostáva nám nič iné len pracovať na škôlku a školu lebo chceme pomôcť, ochrániť a zabezpečiť našim deťom budúcnosť. Kto im pomôže keď nie my.

psychologicka mi povedala je naša, je autistka

11.11.2013

moj blok som nazvala 1000otienov ružovej, inspirovala ma kniha ktorú zrejme poznáte. snažím sa na autizmus pozerať pozitívne lebo ho nedokážem ignorovať, nedokážem ho vymazať enterom z môjho mozgu. musím to prijať, zmieriť sa stým nedokážem a nikdy sa to ani nestane. a keď mi tuto diagnózu potvrdili bola som v 7.mesiaci tehotenstva. neviete si predstaviť čo som [...]

je autizmus liečiteľný

10.11.2013

táto otázka vás napadne hneď ako prvá keď vám povedia že vaše dieťa je autista. moja dcéra ma decký autizmus,ak sa nemýlim tak je to najťašia forma autizmu ktorá ma niekoľko štádií dieťa môže mať mr (mentálnu retardáciu) od prvého po tretí stupeň ale nemusí mať poznám prípad kedy chlapček nemal. zatiaľ nevieme či má alebo nemá mr aj naša dcérka. pri [...]

1000 odtienov autizmu

06.11.2013

ak sa ma niekto pyta na autizmus mojej dcery, je to premna velmi tazke hlavne ak o autizme nic nevie. vysvetliť to že moja dcérka nieje raiman alebo templ gardinova a ani nebude lebo ona nieje vysokofunkčný autista a ani asperger je tažke. už samotné pripustenie si že vaše dieťa je choré, že je iné, že je kvalifikované ako postihnuté je ťažké. ja sama sa s tým nedokážem [...]

ukrajina

ONLINE: Pistorius: Rusi vyrábajú viac zbraní, než potrebujú proti Ukrajine

25.04.2024 06:00

Veľká časť toho, čo sa vyrobí v ruských vojenských závodoch, nemieri na front na Ukrajine, ale končí v skladoch, tvrdí nemecký minister obrany Boris Pistorius.

Špióni

Kradnuté technológie, sabotáže aj plánované útoky. Európu zaplavujú čínski a ruskí špióni

25.04.2024 06:00

Špiónov, ktorí pracovali pre Čínu, zadržali v Británii aj v Nemecku. Ruských, ktorí pripravovali aj útoky, odhalila nemecká polícia.

zuby, zubár, čeľustný ortopéd, strojček, zubný strojček

Najvychytenejšie destinácie zubnej turistiky: Hrozí exodus Slovákov za lacnejším chrupom? Pozor na riziká, hovoria experti

25.04.2024 05:00

Kým pre našincov sú často výhodnejšie ceny za hranicami, za slovenskými zubármi cestujú pacienti aj z USA.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 5
Celková čítanosť: 15112x
Priemerná čítanosť článkov: 3022x

Autor blogu

Kategórie

Archív