Založ si blog

je autizmus liečiteľný

táto otázka vás napadne hneď ako prvá keď vám povedia že vaše dieťa je autista.

moja dcéra ma decký autizmus,ak sa nemýlim tak je to najťašia forma autizmu ktorá ma niekoľko štádií dieťa môže mať mr (mentálnu retardáciu) od prvého po tretí stupeň ale nemusí mať poznám prípad kedy chlapček nemal. zatiaľ nevieme či má alebo nemá mr aj naša dcérka. pri hľadaní riešenia ako pomôcť mojej dcérke som počula aj o diéte ktorá je na báze (žiaden lepok, žiadne mlieko, mliečne produkty), skúšala som ju, moja dcérka bola kľudnejšia, nebehala celý deň po byte, nevrieskala. no nakoniec som diétu zvoľnila. namiesto krupici klasickej sme začali pripravovať ryžovú, pečivo ma len dva krat denne bezlepkové  dcérka odmietala jesť, k tomu je pridrahé, právo na predpísanie od gastrológa nemá lebo autizmus nieje ochorenie na predpis bezlepkových potravin. čo sa týka mlieka kupovať stále pohankove mliečko, sójové jogurty, a k tomu brať lieky (vápnik) aby mala dostatok vápnika. tak som sa rozhodla dávať sójové jogurty a klasické mliečko ktoré dostáva len večer keď robíme krupicu a vďaka jogurtom ktoré má každý deň nemá problém z kakaním. skúste sa pozerať na svoje dieťa ktoré každý deň niekoľko hodín sa trápi lebo sa nevie vykakať od jej narodenia ma problémy z trávením. viac ako 50%autistov ma problém z jedením bohužiaľ moja dcérka patrí medzi nich. odmieta niektoré jedla a aj tie ktoré pozná občas odmieta musíte donej dostať prvé sústo aby ochutnala a potom bude jesť. je to naháňaní po celom byte, púšťaní reklám, dohováraní.

doposiaľ nieje liek na autizmus ak by ho niekto našiel určite by získal nobelovú cenu no viac by si asi cenil tie kvanta rodičov ktorý by mu ďakovali zato že vyliečil ich deti a dal šancu deťom a rodičom na krásny život. liek na autizmus určite hľadajú no zatiaľ ho nenašli a výskyt autizmu sa rok čo rok zvyšuje a informovanosť oňom je stále malá.

psychologicka mi povedala je naša, je autistka

11.11.2013

moj blok som nazvala 1000otienov ružovej, inspirovala ma kniha ktorú zrejme poznáte. snažím sa na autizmus pozerať pozitívne lebo ho nedokážem ignorovať, nedokážem ho vymazať enterom z môjho mozgu. musím to prijať, zmieriť sa stým nedokážem a nikdy sa to ani nestane. a keď mi tuto diagnózu potvrdili bola som v 7.mesiaci tehotenstva. neviete si predstaviť čo som [...]

kto bude bojovať zanás?

09.11.2013

moja dcérka chodí do súkromnej autistickej škôlky. chodí tam len na štyri hodiny.jeden z dôvodu bol že sme sa báli ako zvládne byť bezomňa a druhý dôvod boli financie. dať mesačne viac ako 100e nieje zanedbateľná položka. V škôlke vídam mamičky ktoré vyzerajú ako ja obyčajne ženy ktoré nemajú peniaze na rozdávanie. Vídam kopec mamičiek ktoré pred 12 stoja pred [...]

1000 odtienov autizmu

06.11.2013

ak sa ma niekto pyta na autizmus mojej dcery, je to premna velmi tazke hlavne ak o autizme nic nevie. vysvetliť to že moja dcérka nieje raiman alebo templ gardinova a ani nebude lebo ona nieje vysokofunkčný autista a ani asperger je tažke. už samotné pripustenie si že vaše dieťa je choré, že je iné, že je kvalifikované ako postihnuté je ťažké. ja sama sa s tým nedokážem [...]

znásilnenie. násilie, týraná žena,

Amnesty: Situácia v oblasti ľudských práv na Slovensku sa v roku 2023 nezlepšila

24.04.2024 09:14

Slovensko ani v minulom roku neratifikovalo Istanbulský dohovor.

nevidiaci, Levoča

Nevidiaci v dnešnom svete: ohrozuje nás čoraz viac nástrah a prekážok

24.04.2024 09:00

Zrakovo postihnutí vyzývajú projektantov a investorov verejných projektov, aby sa na svoje diela dívali aj z pohľadu ľudí bez zraku.

veliteľská budova, Banská Bystrica

Pôsobili v nej povstaleckí hrdinovia Golian a Viest. Veliteľskú budovu rezort obrany vynoví za takmer 13 miliónov

24.04.2024 07:00

Je dôležitou súčasťou našej histórie a zaslúži si pozornosť, zhodujú sa Banskobystričania pri pohľade na tamojšiu pamiatku v podobe Veliteľskej budovy.

vojna na Ukrajine, Kyjev, cintorín

ONLINE: Rusi obišli nedávno vybudovanú ukrajinskú obranu. Balík pomoci schválil aj americký Senát

24.04.2024 06:00, aktualizované: 08:59

Dobytie Očeretyne znamená, že sa Rusku podarilo obísť severné krídlo nedávno vybudovanej ukrajinskej prednej línie, vrátane mínových polí a zákopov.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 5
Celková čítanosť: 15110x
Priemerná čítanosť článkov: 3022x

Autor blogu

Kategórie

Archív